Terima Kasih Sudi Like

Saturday, September 25, 2010

oh tidak!!! ;(

www.tips-fb.com


24 SEPTEMBER 2010 lokasi :RESTORAN ZUBAIDAH (danau k0ta )
jam menunjukkan pukul 10.36 p.m
sdg rncak berb0rak bersma teman ku
telef0n ku berdering!
tertera nma di skrin f0n 'my mum'
agk terkejut la aku...mlm2 begini ibu ku k0l
mcm ader sesuatu yg xkena
aku mengangkt panggilan tersbut
then my mum ckp..'k0l mak balek!'
memg ade yg xkena..jntung seakan berdegup kencang npe ea???
2x aku mendail tpi mak xangkat!!
lagi bertmbh isau,,nape xangkt?
kali ke-3 bru berjwab panggilan ku
adik ku yg angkt lantas diberikn pda ibu ku..
ibu ku memberitahu sesuatu perkra yg dah kujangka akn brlaku
nah!skank benda yg aku tkut utk berpk
dah p0wn terjadi...
pdn ler sejk akhir2 ini aku rse semcm
rse nk demam xsdp ati
upanya benda nila yg akn berlaku
reaksi ku pabila ibuku menceritakan perkra e2 biasa sjer
jiwa ku k0s0ng..bab aku msih blum bersedia tuk memikirkannyer
ye!!!belum bersedia,,,aku msih byk k0mitmen len yg perlu aku dulukn
ye!memg aku mengaku e2 utk kebhgiaan aku tpi skank aku da bhgia bersama keluarga dan kawn2..aku xnk musnhkn kebhgiaan e2..bkn aku xnk pk PERKARA E2 tpi aku rse blum msanyer...bgla aku ruang utk berada dlm keselesaan idupku mengenal erti idup
blaja untk menghargai sebuah kehidupan...aku xnk rse susah di kemudian nanti..
aku tau harapan IBUKU sgt tinggi pada ku..aku cuba tunaikan hasrt ibuku walaupun aku terpksa berk0rban..aku gembira bila ibuku bahagia...tpi bgla aku msa tuk pk sedalamnyer ea...bila aku da btul2 bersedia..ibu suhla aku buat ape sajer
aku akn tunaikan JANJI!!!bila dipikr kan balek???kenape aku harus tidak memikirkan lagi sdangkn aku lyk tuk memikirkan...rmai yg tertnya pada ku ap yg kuinginkn dlm idup nie???kerjaya????aku da dew..alhamdulillah..harta???ade jgk walau xbyk...keluarga???xpenah rse kekurangan kasih syg kan???hmmm...smpai bila nk enj0y???
aku xrse aku enj0y sgt cuma xbersedia e2 shj...bg aku KELUARGA yg utama bila mereka da senang brula aku pk ttg diriku...lagi p0wn perncgn tuk diriku lmbt ag mayb 1 or 2 taun lagi..sempt lagi tuk aku mengukuhkan dan menstabilkan kewangan ku...kan senang bila ade duet..suma b0le buat nk 2 nk nie..xpyh nk harap 0wg..2 jgk antara fakt0r npe aku berkeras utk tidak bersedia..aku harap mak phm dgn pendirian ku ini..bkn xnk tpi xbersedia...bila da btul2 bersedia aku pasti akn menunaikan hasrat IBUKU....


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...