Terima Kasih Sudi Like

Monday, October 18, 2010

ibu,saya rindu kamo0 ;(

www.tips-fb.com



 
Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 comments:

Cik Shira said... Click To Reply!

once again u make me cry on ur post sis! sdey3x! ;(
my prays always on u to be a strong person and trust me u never regret when u do for it! okayy!

Mila Ahmad said... Click To Reply!

tenggs adik!
ye aku kena kuat!!!
tabah dan redha dgn dugaan yg mendatang
hope ade sinar bahagia wat aku nanti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...