Terima Kasih Sudi Like

Friday, April 8, 2011

No idea....

www.tips-fb.com

hampir setiap hari jengah blOg tapi mOod nk tulis entry asik terbantut disebbkan keje yg mengunung mcm terasa nk pkai broadband balek tp still dipertimbgkan klu bole nkla jimat xnk bazir² kena tau beza kemahuan dan keperluan.kdg² bosan bila kt umah time weekend xde wt pe..bole lah memanjakan diri di blOg tercinta kan?kan?

memandangkan aku skank tidak kerap menulis entry..jadi aku tuka kebiasaan aku e2 dgn menjengah ke blog-blog lain...satu persatu aku jelajah dan meninggalkan komen sejujurnya..*sila ulang balek ayt tadi*meninggalkan komen sejujur-jujurnya tnpa ade kepaksaan Oke huhu...

jika terdetikla ati mereka utk menjengah kembali blog aku yg naif ini amatlah berbesau hatiku ditmbhkan bunga² cinta lagi...seluruh jiwa ku tadahkan cet!!!tp sumpah aku memgla teringin amat sgt utk mengupdate entry-entry terkini setiap hari tp tiada berkesmpatan..bak kata hang tuah..ku tahankan jebat!!!dan setelah ku berpikir selama 644 x 1/2 masih tiada jawapan adakah ku ingin pkai broandband kembali atau tidak..hmmmm
klu ade rezekila ade la kan...ku sabar menanti

talk tO my hand: ade kaitan ke tajuk entry di atas (= _ +)



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...