Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, August 17, 2011

#3 Jenis manusia yg menarik perhatian anda

www.tips-fb.com

  • seseorang yang tahu berdikari dan tidak menyusahkan org lain
  • walaupun musibah apa yang menimpa, dia tidak mudah berputus asa malah sentiasa berdoa dan redha dgn Qada' dan Qadar
  • seseorang yaang hatinya kuat sehingga tidak menitiskan airmata walaupun berada dlm keadaan duka
  • org yg tidak tinggi ilmunya tetapi cuba berusaha memajukan diri
Kalau dlm dunia blogger ni aku lebih tertarik dengan blog yang macam nie :-

  • byk info yang diberi, even dia cakap merapu sekali pown tapi ada mesej yang cuba disampaikan
  • kalau blogger suka sharing pasal cara menaikkan traffik, pasal nuffnang, BE dan entry yg menarik dan tidak bosan confirm aku follow
  • Even dia xfollow aku pown, tapi dia still singgah blog aku yg naif nie pown da oke,atlest boleh gak mengeratkan silaturrahim sesama blogger kan???
 nak tau blog yang paling aku suka terjah dan baca entry diaowg? blog  kucing studio dan Marya 



               


      ♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

      9 comments:

      Mrs. Norrie said... Click To Reply!

      hai...singgah hari rayu yg tiada kata2..
      salam perkenalan...

      http://asranorrie.blogspot.com

      kindergartenlibrary said... Click To Reply!

      terjah sini !!

      Mior Syabab said... Click To Reply!

      blog aku kau tak suka ke? sampai hati. haha

      Unknown said... Click To Reply!

      blog aku ok ke ? ekeke

      m said... Click To Reply!

      jum terjah hee

      mr_right said... Click To Reply!

      nice one. suke point yang 'orang yg tidak tinggi ilmunya tetapi cuba berusaha memajukan diri'
      (:

      http://hafizilmi.blogspot.com/2011/08/please-proud-to-be-blogger.html

      Abe Goreng said... Click To Reply!

      Hehe.Entri ni pon dikira tip gak ea? Abe goreng pon suka gak blog2 yg bg tips dgn tutorial ni. So followed! :D

      Cara Elak Disaman Polis!!!

      Noor Fatin said... Click To Reply!

      blog saya? :P

      Aty Fared said... Click To Reply!

      banyak blog yang saye suker singgah..termasuk blog ni..:)

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...