Terima Kasih Sudi Like

Monday, September 12, 2011

#8- sesuatu yg buat anda risau

www.tips-fb.com

aku akan risau bila ada kerja yg perlu aku setelkan tapi xbole setel atas sebab² tertentu. Biasanya pekerja yg berdedikasi akan bersikap begitu kan?kan? ^ _______________ ^ Nampak mcm naik lif tekan butang sendiri lak.

Aku ada satu sikap dimana otak aku tidak dpt menyimpan input dan output yg terlalu byk, oleh sebab itu aku sentiasa lupa kedudukan fail² dan kertas kerja aku hehe... kalau tnya member confirm diaowg akan ckp yg aku dah terlalu byk makan semut ye! I admit sedap ape cubalah rasa muahahaha...

Kalau satu jerk dokumen ilang akulah org paling risau dan seluruh pelusuk inci pejabat aku redah bagi mencari dokumen 2. Tahap kronik ilang ingatan aku nie. Nak² bos aku 2 seorang yg 'clumsy' memg x tenang idup dan matiku.

Masa 2 bila nk tgk aku buat keje mcm lipas kudung xde tgn time 2 la, sebelum bos mengeluarkan bebola dragon ball dlm mulut aku dah siapkan  perisai 7 lapis supaya peluru bos aku tidak mengenai diriku.Memg aku aku sgt risau..yela dah buat slhkan sape xrisau tapi aku bole berlagak coOl mcm xde pape yg berlaku..giler kentang x???



talk 2 my hand : [ kOwang risau sebab ape er?]
               

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 comments:

Unknown said... Click To Reply!

abg pon dh makin pelupa skrg ni..dh tua kot...sticker..err..sorry abg tya silap org :)..abg pon dh lupa sapa tya aritu :)

PinKy MoMMa said... Click To Reply!

risau bila anak tak aktif mcm biasa hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...