Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, December 7, 2011

bantal kekura yang mengoda

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Aku memg xsengaja terbeli eh ? bole ke cakap xsengaja ah lantaklah yg penting memg xde niat buat masa ni nak beli tapi niat nak beli akan dtglah tu mungkin ada heee....Memg dah cakap dah kalau aku merayap sesorang confirm gatal jerk tgn itu dan ini nak membeli padahal minggu ni aku akan bercuti ke belah timur...jeng..jeng..jeng... nak tau x aku nak bercuti ke mane ? ade yang nak ekut ? xde Oke fine ! T_______T

Dah sah2 aku memg obses dgn warna hijau kan ? so bila ada je benda wana hijau confirmlah meroyan dan xsemena2 terbeli,  sebenarnya memg harus beli sebab aku dah lame niat nak tukar baby boy jadi tema garfield kepada kekura jadi bila ada depan mata xkan nak lepaskan peluang bila kata xde badget terus ade badget heeee....

Buat masa skank aku dah kumpulkan beberapa gergasi cumel yang kiut miut serta kawan-kawannya memg ramai huhuhu...pastu sorg member aku ni memg tau aku suka benda yg hijau2 so dia belikan aku kotak tisu warna ijau tapi bukan kekura, dia bagi aku kekatak, org dah bagi of cozlah suka kan ? even bukan kekura pun tetap aku suka sebab warna hijau thank you friend!!! lurve u ketat2




 Selain kura2 aku layan gak benda cumel kekatak sebab dia ijau gak kan? so bila jumpa yg cumel kiut miut aku beli gak saje je nak  menghabiskan duit yang ramai tu haha....Ceyes aku memg xsaba nak tuka tema dlm kereta dari oren kepada hijau, cuma tunggu masa yang sesuai jerk sebab ada benda yang xcomplete lagi. Saba naaa wait for the transformasi yang bakal berlaku hihi...




 talk 2 my hand : [ xsalahkan klu kita habiskan wang ringgit untuk benda yg kita suka ^_____________^]

 
               

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

cumil mcm mila..hehe

sarah mohamad said... Click To Reply!

Jeles ok! Saya peminat froggy. Tapi jarang jek beli sbb nak jimat duit HEHEHEH Minat dari kejauhan sajaaaa :D

Mila Ahmad said... Click To Reply!

Mk- jgn nak cumil sgt la hehe...
Sarah- xpe t bila ada duit lebih sikit bolehla beli heeee...

Aty Fared said... Click To Reply!

memang cute..!! sebelum kawen dulu pon suker beli bende2 macam nie..lepas tu hias kat dalam kereta n kat meja opis..;p

Mila Ahmad said... Click To Reply!

samalah kita kak hehe...

Mun said... Click To Reply!

waa..ni bleh geng ngan bestfren moon laa nie.. dia pon terlalu suka benda2 yg warna hijau.. mesti nak beli jugak.. termasuk laa yg anak2 kecik dlm tu kan..hehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

huhu mila memg suka warna hijau

Unknown said... Click To Reply!

alololo...comelll jek kura2 2..hehehe

kite klu nk beli..hasben xbg.. die kata cam budak2... huhuhu

Elie Lily said... Click To Reply!

kiut sgt tu mila! :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

ape lak budak² cakaplah beli utk anak hihi...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

ellie- cute kan?

Unknown said... Click To Reply!

klu dh suka habis beribu pon x pa kan Mila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...