Terima Kasih Sudi Like

Monday, September 24, 2012

Promote photografer :)

www.tips-fb.com

Assalamualaikum & hello :)

Memandangkan aku ni suka beno bergambar a.k.a gila gambar jadi dah tentulah aku akan cari, mencari dan terus mencari photografer yang berkenan di hati. Kalau nak diekutkan setiap kali bila photoshoot jerk aku akan hire photografer yang berlainan. Jadi akan nampaklah hasil gambar yang pelbagai.Ni antara photoshoot yang pernah dibuat oleh beberapa photografer yang aku hire.


Untuk photografer time aku nikah dan sanding, aku xmasukkan sebabnya gambar belum siap. so xlehla nak promote lagi. Sedih tau gambar xsiap lagi. Tapi xpe saya seorang yang memahami walaupun dah beberapa bulan kahwin tapi gambar kahwin belum siap lagi saya pasrah dan terima seadanya -.='.

Tapi pada korang yang belum hire photografer untuk majlis besar korang. aku boleh rekemen korang pada photografer ni, @repic photography seyes cantik gambar dia. Walaupun aku belum pernah hire lagi photografer ni tapi aku dah penah jumpa dia 2x sebabnya dua orang sepupu aku pernah hire dia. InsyaAllah kalau dizinkan-Nya aku pregnant confirm aku akan hire dia jugak. 




Antara gambar sepupu aku yang diambil oleh beliau
Nak tengok pic yang lain korang kenalah like pages beliau ye. Nak tanya harga or nak hire Afiq bole discuss dengan beliau :). Afiq ni tinggal kat Ampang tapi dia budak Lenggong maknanya orang-orang sekitar Perak berpeluang hire dia untuk majlis besar korang ye.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

ala, ingtkn kt batu pahat

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina kat perak kak.

Unknown said... Click To Reply!

nice pics

daihatsu yg sempoi.http://gilamodified.blogspot.com/2012/09/daihatsu-boleh-jadi-mcm-ni.html

Mun said... Click To Reply!

cantik picnya :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@C.M.A @ CikMoonAdnan cantik kan? bolehla hire dia nanti di hari bahagia moon hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...