Terima Kasih Sudi Like

Monday, December 3, 2012

Kat mana buat Welcome Signage

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Sebelum ni aku ada review pasal Welcome Signage ni, kat mana aku tempah tapi mungkin korang-korang xperasan entry aku tu kan ? xpe aku bagi link.


Design signage aku macam ni macam style bunting tapi dalam kertas size A3 that means kecik sikit. Ada banyak lagi design yang lain korang boleh pilih. Kalau sape-sape yang teringin nak  signage macam tu jugak bolehla ke FB De home project untuk sebarang tempahan :)

Selain tu De home project ada juga menyediakan perkhidmatan mini pelamin paper wheel gak tau. Aku tau korang mesti suka kan ? Ramai sgt yang duk usya pasal pelamin ni maklumlah sekarang ni tengah 'in' selain paper latern tu. Meh layan gambar, confirm korang akan cair cantik kot !




Cantik bukan ? Nak deal harga korang boleh tanya Owner De home project ye. Harap dapatlah membantu bride to be yang ingin melangsungkan perkahwinan mereka nanti ^_________^



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

::EIDA:: said... Click To Reply!

Sib baik ida dah kawen... hikhikhik

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@::EIDA:: nak kawin lagi sekali pun takpe ida tapi dgn laki yang samalah hehe...

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

rasa nak ajak abi sanding lg sekali arr...hehehe...

puan.mila said... Click To Reply!

cantik dan simple!! klu rajin mcm boleh wat sendiri je kan?? :D

-meeSUPERGIRL- said... Click To Reply!

wahhhh . simple tp comel .. geram betol tgk ...

Mek Onie said... Click To Reply!

okehhhhh foineeee,onie kawen nanti nak buat palinggg comelllll.. *berangan

MizzTina said... Click To Reply!

dik, tu kt area mana? kt bp ada x?

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina kak, ni mila order on9 je dia stay KL xsilap mila

Yuliana Wahit said... Click To Reply!

canteks!!

- AZIE - said... Click To Reply!

seme pelamin nie diy ke, seyes kreatip sguh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...