Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, March 19, 2013

Karoot Komedia X Musim 2

www.tips-fb.com

Salam

Sabtu malam ahad aku, encik suami, abang aku dan bakal kakak ipar serta adik 'bertuah' ni pergi tengok rakaman Karoot Komedia X Musim  2 dekat Astro Bukit Jalil. 

Macamane nak masuk atau nak menyaksikan rakaman ni, jangan tanya aku tau ! haha ... pasal aku tak tahu, ni semua angkara adik 'bertuah' aku yang sangat meminati abang kesayangan beliau tu si Jep Sepahtu, so sebagai akak yang mithali lagi penyayang hak tuiiiiii merealisasikan impian beliau.


Nilaaaa adik 'bertuah' aku bersama artis kesayangan beliau. haii lah kauuuu untunglah dapat bergambar dengan abang jepppp

Kitaorang pergi ni under fan club Jep Sepahtu, sebab adik aku tergolong fan club tuuuu, so beliau heretla akak-akak dan abang-abang nya pergi secara berjemaah kalau tak jangan harap dapat pergi tapi kalau korang pun nak pergi korang boleh tengok iklan kat tv channel mustika 132  syarat-syarat untuk menyaksikan rakaman karoot komedia X nieee...rakaman ni berlangsung dari 15 MAC sehingga 22 MAC.




Masa ni baru nak mula rakaman sempatlah nak tangkap gambar lepas tu kami semua tidak dibenarkan menangkap gambar sebab gambar-gambar sepanjang rakaman adalah hak cipta terpelihara, makanya ini sahaja yang dapat ditunjukkan pada korang semua. Gigih tau bersila nak duduk depan punya pasal u olsssss selama 2 jam lebih sampai sakit-sakit kaki aku, masa datang jalan tegak nak balik jalan bengkok dah kaki aku ape pun tak boleh grrr....


Gambar peminat bersama Jep Sepahtu selepas selesai rakaman, tak nampak kan gambar aku ? sebab aku memang takde dalam ini gambar haha...Aku takdelah fanatik sangat so takpe beri peluang pada budak-budak ni ...

Aku cuma bergambar dengan kekasih dunia akhirat aku sahaja, itu je yang mampu * sadisnya bunyi * kihkihkihkih .....

Photo: Sibuk semua orang nak begambar dgn jep sepahtu,kami #rilex je gmbar berdua kihkihkih....

Selepas kahwin aku cuma fanatik kat dia ni jerk hahaha ......


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

9 comments:

Sheila Salim said... Click To Reply!

Assalamualaikum kak mila. hehehe. bestnya. nak masuk fan club gak bleh tak? hehehhehee

::EIDA:: said... Click To Reply!

nape macdee tak tgkp gmbr dgn jep? kalau takk , sure jep ajak mcdee masuk sepah.. hahahhahahhaa

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

nak join fan club Mcdee boleh tak?? hahahahaha

The Mooner said... Click To Reply!

wahhhh best giler dpat jumpe jepp :') . cm ane nak masok fan club dier ?

Unknown said... Click To Reply!

wah...merasa lah jugak..kan??

Masmira Masri said... Click To Reply!

amboi rjnnya....hehehe

- AZIE - said... Click To Reply!

wahhh..bestnya dpt tgk live..
xsbr nk tgk dkt tv

Unknown said... Click To Reply!

as salam .. nk tnye .. mcm mana adik akak ley ada dlm kete dgn sepahtu ?
kete sepahtu ke ?
cer cite cer citer .. haha

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Siti hidayah masa tu jep ada buat show kat up town danau kota, diaowang dah nak blik adik akak ikut diawang sampai kereta dan mintak izin nak bergambar pastu jep ajak masuk kereta sebab kalau kt luar nanti ramai yang nak bergambar lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...