Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, April 24, 2013

Birthday Party VS Event Blogger

www.tips-fb.com

Salam

Ohoiii... agak basi jugaklah entry ni tapi aku xkira aku xfedulik nak type entry jugak ! huhu....first of all perghhhh speaking kauuuu ~ haha... kalau bahasa melayunya, pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih daun keladi dekat Kak Ameris sebab sudi jemput aku untuk sama-sama menghabiskan makanan yang banyak tu.

Kedua nak ucapkan Happy Birthday kat Rayyan ( 2 tahun ) dan zara ( 1 tahun ), dah lepas baru nak ucap hihihi....Semoga menjadi anak yang baik kepada ibubapa ye.



Bukan takat Birthday party je tau, ni jugak merangkumi event Blogger jugak, sebab apa aku cakap gitu sebab ramai sangat blogger yang datang huhu...xsangka dapat jumpa dua blogger yang memang aku follow mereka. Nama pun blogger mestilah pantang jumpa camera, kejap-kejap posing, kejap-kejap posing dari sekecik-kecik camera sampailah sebesar-sebesar camera doklah bergambar, phewwww, kalah retisss U olssss....




Neena Anuar memang peramah gila oke ! Sangat friendly festime jumpa macam dah kenal lama, dia sangat best ! xlekang senyuman :)).


PinkyMomma ( kanan sebelah nory tu ) jugak antara blogger yang aku selalu terjah entry dia. kira selalu komen2 kat entry dia. Aku sangat teruja bila tau dia pregnant twin baby aigoooo..aigooo..aigooo boy pulak tu ~~~ hope lepas ni turn aku yihaaaa~



Eh, motif letak gambar coklat fountain nie ?

Ingat tak aku pernah buat entry Chocolate Fountain. Kalau sape yang tak tahu lagi owner coklat fountain ni adalah ieda, Kak Ameris ni menggunakan perkhidmatan coklat fountain beliau so dengan tidak semena-semena aku merasai jugaklah kelazatan coklat ieda. Perghhhhh..tak tipu beb gua dah rasa memang sedap...pekat likat apa yang penting rasa coklat bukan rasa pahit oke !

So berminat nak booking untuk sebarang majlis anda korang boleh klik :




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

11 comments:

Sheila Salim said... Click To Reply!

Assalamualaikum. bestnya. haaaaaa :)

Nurul Says said... Click To Reply!

wah Niena pun ada i pn minat kat dia :)

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

cekelat fountain mmg sedapp weyy...
aku ratah begituuu sahajaaa...
sumpahh yummy..

Masmira Masri said... Click To Reply!

sj jer tau letak gambar fountain tu...geramnyaaaa

nadia farahida said... Click To Reply!

milooo, sorry lambat reply bw. ;) ni yaya baru tengah maratonnnnnn

ameris said... Click To Reply!

terharu..terharu..terharu...
sob sob sob.

Mun said... Click To Reply!

wahhh bestnyerrr

::EIDA:: said... Click To Reply!

auw~ yummynye coklat fountain tu. sape lah owner die. mesti cute mute.. kohkohkohhh

Mimie said... Click To Reply!

untungla dpt jumpe blogger pinkymomma...coklat fountain tuh buat air liur meleleh la

Nini Mohd said... Click To Reply!

terliur jer tengok choc fountain tu. -.-

http://ninimohd.blogspot.com

Zana Adieyza said... Click To Reply!

bestnya dapat jumpa blogger famous!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...