Terima Kasih Sudi Like

Saturday, June 1, 2013

365 Hari Melayari Bahtera

www.tips-fb.com

Salam


Genap sudah setahun usia perkahwinan kita 
Semoga kita akan terus bercinta sampai syurga


Buat suami ku yang comel, eh tak. tak yang makin cumel aku rasa haha...

Terima kasih menjadi kekasih halal buat saya
Terima kasih menjadi imam dalam solat
Terima kasih jadi kaki, tangan mulut telinga dan mata saya
Terima kasih terima kekurangan diri. *sedang cuba perbaiki diri T____T*
Terima kasih jadi pendengar setia walaupun kena dua kali ulang suara sebab fokus tengok tv
Terima kasih sabar dengan kerenah bini awak yang macam-macam ni, ni belum mengandung lagi kalau mengandung confirm abang boleh kurus kuang3....
Terima kasih membantu saya dalam menguruskan hal rumahtangga * bunyi macam anak 5 dahhhh..*
Terima kasih sebab memahami karier saya
Terima kasih izinkan saya ceburi dunia blogger
Terima kasih bantu saya, basuh kain, basuh pinggan, lipat kain, memasak cuci bilik air, buang sampah
Terima kasih menunggu lama bila teman saya pergi shopping
Terima kasih baiki paip tandas, paip sinki bila bocor. *aku panik je kalau jadi gini huhuhu...*
Terima kasih sabar dengan saya bila saya stress keje
Terima kasih sebab sama-sama turut serta apa yang saya buat walaupun terpaksa 
Terima kasih for everything

Cop ! Cop ! ikutkan list banyaknya suami saya buat untuk saya wuargggghhh.... terharu nak nangis sambil tekup muka bawah bantal. T_______T

Buat suami saya, i love u so strongggggggggg foreverrrrrr n everrrrrr until the end (speaking kawwwww~) Jangan cuba-cuba pasang yang lain oke, haha.... kan saya selalu cakap YOUR FATE IS ME ! Selamat Ulangtahun Perkahwinan sayangggggg


Ketawa bersama

Menangis bersama
Ku bersumpah harap kita
Mati pun bersama


talk to my hand : Harap semua planning untuk Anniversary berjalan dengan lancar, Amin !

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

23 comments:

Nugrul Sakura said... Click To Reply!

Hepi anibeseri mila n husbend
Semoga kebahagian sentiasa mnjadi milik anda berdua

Sheila Salim said... Click To Reply!

assalamualaikum mila. semoga bahagia bersama mcdee. dikurniakan zuriat, dan sukses dalam lifeeee. mcdee, sila jaga mila sebaik mungkin. mila, jangan emo2 okeyyyy (^_______^)

m said... Click To Reply!

semoga bebahagia selalu! btw awk jum join segment mya :) http://sweettedy.blogspot.com.au/2013/06/segment-winter-blogwalking-by-mya.html

Mek Onie said... Click To Reply!

happy eniberseri kak milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Kekzamanis said... Click To Reply!

Happy 1st anniversary Mila! ^^,

PinKy MoMMa said... Click To Reply!

dah wish kat fesbuk..wish lagi kat sini hehehe..suka tengok episod cinta cinton ni..

moga kasih sayang hingga ke jannah..gaduh bersama itu asam rumahtangga..tapi kita isteri kena lebih byk bersabar..besar ganjarannya ;)

Azhafizah MN said... Click To Reply!

Happy anny untuk akak n husband. semoga terus bahagia till jannah..aminn

ct kektus said... Click To Reply!

wiwiwiii. moga bahgia hingga akhirnya. :)

Teena Tna said... Click To Reply!

Happy aaniversary...semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..

ameris said... Click To Reply!

happy anni mila.
nak melepasi fasa 5 thn pertama terlalu byk dugaan dan cabaran.
semoga cepat dapat daby....

Unknown said... Click To Reply!

happy anniversary.... bersama eratkan hubungan.... biar harmoni berkekalan.... amin....

Lisa Sheila said... Click To Reply!

hepi 1st anniversary mila..semoga bahgia hingga ke jannah ..aamiin :)

LiNda said... Click To Reply!

alhamdulillah da setahun..semoga terus kekal bahagia bersama suami, semoga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik utk mila dan husband :)

Julia Johari said... Click To Reply!

Waaa tahniah...
sudah genap setahun melayari bahtera... :)

eyriqazz said... Click To Reply!

semoga terus bahagia hingga ke hujung nyawa...

::EIDA:: said... Click To Reply!

happy aniberseri milo dan mcdeeeee ;))

Alin Marlini said... Click To Reply!

Happy annivesary. Smg kekal hg ke akhir hayat.

Mohon vote Alin marlini http://alinmarlini.com/tips-buat-duit-dengan-blog-dari-seminar-denaihati/

CikPuanIsteri said... Click To Reply!

Happy anniversary mila & McD.
.skjap j da staun kan??hehehe

Masya said... Click To Reply!

cantik.. tema oren...

MizzTina said... Click To Reply!

semoga berkekalan sayang.. =)

safurara said... Click To Reply!

happy annyversary dear =)

OKje said... Click To Reply!

Syahdunya baca ucapan tu Mila.... moga termakbul impian awak tu ye!

Nadia Johari said... Click To Reply!

smoga kekal smpai akhir hayat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...