Terima Kasih Sudi Like

Friday, May 23, 2014

Teaser Photoshoot

www.tips-fb.com

Salam

Eh, eh bersawang sangat dah blog aku ni. Sebenarnya kita banyak benda nak cerita tapi dari hari ke hari makin malas pulak boleh gitu ? Padahal hari-hari buka blog heeeee...

Terima kasihlah pada reader yang hari-hari tak jemu datang blog aku asik tengok entry yang sama je erk ? Jasamu ku kenang. Sila bertabah. sebab aku rasa malas bebeno skank ni. Nak kata busy sikitlah tapi banyak 'buat-buat busy'

Korang tau tak aku kan dah pergi Langkawi 2 kali sepanjang tahun ni tapi kan, tapi kan, Langkawi yang hok pertama tu pun tak habis lagi buat reviewnyaaaaa ko rasa mcm mane ? Macam siot je aku kan ? Hahaha gila pemalas ! Lepas tu bila orang tanya-tanya pasal percutian ko, harga mende-mende segala mak nenek ko lupa sbb benda dah lama. Agak-agak salah sape erk? Jiran belakang rumah ke? ke jiran kucing depan flat ko.

Tak boleh dibiarkan ni, tolonglah tiup angin sepoi-sepoi peribahasa kerajinan kat aku supaya aku rajin nak update blog ye.

Ni tepek sikit je teaser Photoshoot Anniversary aku hari tu, nak banyak-banyak kedian tau sebab gambar belum dapat. Cuci mata dulu. Daaaaa



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

nadia farahida said... Click To Reply!

haahh laa, entry langkawi milo yg first milo pg belum habisssss. ni dah balik second trip. hahaahahahha

::EIDA:: said... Click To Reply!

Sib baik ida ni pernah pegi langkawii kalau tak aku ban blog ni citer xabis hahahahahahahhaa alaaaa lupe ri tu nk suh abg jamar tgkp pic ida cmni hihihi

ameris said... Click To Reply!

syok aarr leh potoshoot gini... nak jugak milaaa

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

fuh fuhh...nory dah tiup dah semangat kerajinan, nanti tiup kat nory plak taw...hahahaha...

awesome okayyy gambar photoshoot tu, cepatlah up entry nak tengok gambar awesome yang lain2..heee

ieza ashaari said... Click To Reply!

Naik juga entry mila kat dashboard. Hihi. Ada jugak entry. Jadilah dari xde. Gitu.

Julia Johari said... Click To Reply!

Aummmm fuhhh haaa kak julia pun mai dh tiup semangat minta dik mila update citer langkawi hehehe hakak dh 6 thn x pi sana tau...lupa dh byk menda....milaaa cantikkk ye photoshoot ni...x sabar nk tgk lg

Masya said... Click To Reply!

lamenya takda entry .. lama jugaklah x singgah soweeee hahahahahaha ...

fuhhh fuhh fuhhh ku seruuu meh kuseru wahai semnagt pulih kembali hahaha ok x

msredcheesecake said... Click To Reply!

best tengok teaser gambar tu...

Ann said... Click To Reply!

mcm tau je mn tmpt ni..hihi..

gmbr dr sam rais cantik2...xsbr nk tgk ni...

Aty Fared said... Click To Reply!

cantik kasut.. :) gambar2 photoshoot suka tengok sbab hasil kompem gempak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...